FAQ

BESTELLEN

Hoe betalen?

De betaling gebeurt via de betaalprovider Mollie. De verschillende betaalmiddelen die we aanvaarden zijn Bankcontact en Kredietkaart.

Verzendingskosten?

De leveringskosten bedragen binnen België €100,00 incl. BTW.
Bij een bestelling vanaf €1000,00 vermindert dit naar €50 incl. BTW.
Bij een bestelling vanaf €2000,00 is de verzending gratis. 

Kan de bestelling gewijzigd of geannuleerd worden?

Indien je een bestelling hebt geplaatst maar je nadien toch je aankoop wenst te wijzigen, gelieve dan rechtstreeks contact op te nemen met onze klantendienst.

BEZORGEN

Hoe worden de producten geleverd?

We behandelen de levering zoveel als mogelijk zelf. De stoelen worden indien aangevraagd gemonteerd en geleverd bij jou thuis.  Het gebeurt ook dat we samenwerken met andere postorderbedrijven zoals Bpost, PostNL en dpd.

Levertermijn?

De levertermijn bedraagt 3 tot 4 weken bij producten die op voorraad zijn. Voor producten die we niet op vooraad hebben neem je het best contact op met de klantendienst om de levertermijn te bespreken.

Ophaling in de showroom?

Het is zeker mogelijk om de goederen op te halen in Izegem. Hiervoor dien je contact op te nemen met de klantendienst.

Waar leveren we?

Momenteel leveren wij enkel in België en Nederland.

Problemen met levering?

Indien de levering gebeurt met Bpost, PostNL en DPD ontvang je een Track & Trace-code.

Ben je niet thuis op het moment van levering dan kan het zijn dat er een briefje in je brievenbus zit met de uitleg waar je de bestelling kan ophalen.

Controleer of het bezorgadres klopt. Mocht je al deze stappen hebben ondernomen en nog steeds de bestelling niet terugvinden dien je contact op te nemen met de klantenservice. Zo komen we samen tot een oplossing.

Indien wij zelf leveren zullen we een datum en uur afspreken met jou.

RETOURNEREN

Indien je niet tevreden bent met de aankoop kan je de bestelling retourneren binnen de 14 dagen na levering. Hiervoor kan je het modelformulier invullen en opsturen via mail. Dit document kan je verkrijgen in bijlage 2 van de algemene verkoopsvoorwaarden of kan aanvragen bij de klantendienst.

De directe kosten van het terugzenden van de bestelling is volledig voor jouw rekening. Je kan de stoelen ook zelf terugbrengen in de showroom te Izegem. Hiervoor neem je best contact op met de klantendienst om een afspraak te maken.

KLANTENSERVICE

Indien je met vragen zit of hulp nodig hebt kan je contact opnemen met de klantenservice op het nummer +32 472 27 91 94of via het emailadres info@stoelenonline.be.

Voor het uittesten kan je ook altijd terecht in de showroom te Izegem, Schardouwstraat 8. Hiervoor dien je wel een afspraak te maken op bovenstaand nummer of emailadres.

Je kan ook gerust contact opnemen voor niet-dringende vragen op de contactpagina. https://stoelenonline.be/contact/

De openingstijden van de klantenservice zijn volgende:

Ma:     09:00 – 17.00
Di:        09:00 – 17.00
Woe:   09:00 – 17.00
Do:      09:00 – 17.00
Vrij:     09:00 – 17.00
Za:       Gesloten
Zo:       Gesloten

GARANTIE

Je geniet 2 jaar garantie vanaf de dag van de levering. Om hier beroep op te kunnen doen dien je een aankoopbewijs of factuur te kunnen voorleggen. Het wordt ook aangeraden om de oorspronkelijke verpakking te bewaren.

De garantie is nooit van toepassing op defecten die ontstaan ten gevolge van ongelukken, verwaarlozing, valpartijen, gebruik van het artikel in strijd met doel waarvoor het ontworpen werd, het niet naleven van de gebruiksinstructies of handleiding, aanpassingen of wijzigingen aan het artikel, hardhandig gebruik, slecht onderhoud, of elk ander abnormaal of incorrect gebruik. 

Meer informatie is terug te vinden in de algemene verkoopsvoorwaarden in artikel 10: Garantie.